Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która Rejestruje się na Stronie Internetowej i zawiera Umowę zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca umowę na świadczenie Usług w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca umowę na świadczenie Usług w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Moderacja - działania podejmowane przez Administratora, mające na celu wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Niedozwolonych Treści, w tym środki wdrażane przez Administratora, które wpływają na ich dostępność, widoczność i osiągalność Niedozwolonych Treści, w szczególności ograniczenie dostępu do Niedozwolonych Treści lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez Użytkowników lub Klientów, w szczególności zawieszenie lub usunięcie Użytkownika oraz zablokowanie Użytkownikowi lub Klientowi możliwości korzystania ze Strony Internetowej.
Niedozwolone Treści – Treści Użytkownika lub Klienta zabronione przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym m.in. propagujące przemoc lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób trzecich lub Treści niezgodne z Regulaminem.
Rejestracja – czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, umożliwiająca zapis na listę e-mailową Administratora oraz oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy.
Formularz - interaktywna sekcja na Stronie Internetowej, która umożliwia Użytkownikom wprowadzanie i przesyłanie informacji podczas Rejestracji.
Usługi – usługi on-line oferowane do świadczenia przez Administratora na odległość, za pośrednictwem Strony Internetowej, wskazane szczegółowo na Stronie Internetowej. Usługi odnoszące się do danych w postaci cyfrowej stanowią Usługi Cyfrowe (zgodnie z definicją poniżej).
Administrator – Transparent World sp. z o.o. ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki, NIP: 9512460962, Regon: 380052092, KRS: 0000729089. Z Administratorem można się skontaktować w następujący sposób: a) mailem na adres: mirek@transparentworld.pl, b) pisemnie na adres siedziby; c) w inny sposób wskazany na Stronie Internetowej.
Strona Internetowa – strona znajdująca się pod adresem https://www.miroburn.pl/, za pośrednictwem której prowadzona jest rejestracja Użytkownika lub Klienta i zawierana umowa na świadczenie Usług na odległość. Informacje o funkcjonalnościach Strony Internetowej oraz technicznych środkach jej ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacji, a także mających znaczenie kompatybilnościach i interoperacyjnościach Strony Internetowej, o których Administrator wie lub powinien wiedzieć, znajdują się na Stronie Internetowej.
Treści – materiały i/lub informacje przechowywane i udostępnione przez Administratora w ramach Strony Internetowej na żądanie Użytkownika, w szczególności opinie.
Usługi Cyfrowe – usługi pozwalająca konsumentowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Umowa – umowa o świadczenie usług cyfrowych, zawarta na odległość za pośrednictwem Strony Internetowej na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Administrator.
Użytkownik – osoba odwiedzająca Stronę Internetową.
§ 2 Zasady ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady oraz sposób Rejestracji Użytkownika za pośrednictwem Strony, na której Administrator umożliwia Użytkownikowi zawarcie Umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Treści, za które to Treści Użytkownik nie wnosi jakiejkolwiek opłaty pieniężnej, ale dostarcza Administratorowi swoje dane osobowe i wyraża zgodę na świadczenie Usług Cyfrowych.
Jeżeli Użytkownik nie chce wyrazić zgody na świadczenie Usług Cyfrowych, może dokonać zakupu Treści, płacąc za nie określoną przez Administratora cenę. Zakup w ten sposób wymaga indywidualnego kontaktu z Administratorem.
Zawarcie Umowy w sposób, o którym mowa w § 2 ust. 1 Regulaminu, wymaga wypełnienia i przesłania Formularza poprzez kliknięcie w przycisk na Stronie Internetowej. Umowę uważa się za zawartą z chwilą wyświetlenia Użytkownikowi strony internetowej z potwierdzeniem Rejestracji.
Pełna treść Regulaminu znajduje się w siedzibie Administratora oraz na Stronie Internetowej, gdzie klienci mogą przeglądać Regulamin bez ograniczeń oraz mogą sporządzić jego wydruk.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Do umów zawieranych pomiędzy Administrator a Konsumentem na odległość stosuje się postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta („Prawa Konsumenta”).
Użytkownik lub Klient zobowiązany jest w szczególności do: a) niedostarczania i nieprzekazywania Niedozwolonych Treści, b) korzystania ze Strony Internetowej w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Strony Internetowej niezamówionej informacji handlowej (spam), d) korzystania ze Strony Internetowej w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników lub Klientów oraz dla Administratora, e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Strony Internetowej jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, f) korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
Administrator jest uprawniony do monitorowania i Moderowania Treści. Administrator nie używa narzędzi służących do automatycznego Moderowania treści.
Administrator umożliwia Użytkownikom i Klientom zgłaszanie obecność Niedozwolonych Treści na Stronie Internetowej. Do zgłaszania Niedozwolonych Treści stosuje się odpowiednio postanowienia § 9 Regulaminu dotyczącego reklamacji, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
W zgłoszeniu Użytkownik lub Klient jest zobowiązany podać: a) dokładną elektroniczną lokalizację Treści w postaci bezpośredniego linku URL do Treści, b) przyczyny uznania Treści za Niedozwoloną Treść c) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
W razie powzięcia informacji o Niedozwolonych Treściach Administrator podejmie stosowane działania mające na celu ich Moderację. W razie powzięcia jakichkolwiek informacji dających podstawę do podejrzenia, że popełniono lub może dojść do popełnienia przestępstwa Administrator zgłosi ten fakt do odpowiednich organów ścigania.
Jeśli Administrator dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z Użytkownikiem lub Klientem, który umieścił Niedozwoloną Treść, powiadomi go o dokonanej Moderacji. Powiadomienie zawiera co najmniej wskazanie podstawy umownej i/lub prawnej, na której Administrator opiera swoją decyzję.
Użytkownikowi lub Klientowi, który umieścił Niedozwoloną Treść, przysługuje prawo odwołania od decyzji Administratora, o której mowa w ust. 9 powyżej. Do składania odwołania postanowienia, § 9 Regulaminu, stosuje się odpowiednio.
§ 3 Rejestracja
W celu dokonania Rejestracji, Klient wypełnia Formularz rejestracyjny udostępniony na Stronie Internetowej i przesyła go drogą elektroniczną Administratora.
Klient ma obowiązek wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego z wyjątkiem tych, które oznaczone są jako opcjonalne.
Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość danych podanych przez niego w formularzu rejestracyjnym.
Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z wolą zawarcia przez Klienta Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Wypełniając formularz rejestracyjny, Klient potwierdza zapoznanie się, akceptację i przyjęcie do stosowania postanowień Regulaminu i oświadcza, że zapoznał się z zasadami przetwarzania jego danych osobowych przez Administratora.
Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje potwierdzenie dokonania Rejestracji drogą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej.
W celu usunięcia Konta Klienta, Klient zwraca się do Administratora z prośbą o usunięcie Konta na adres e-mail podany w §1 pkt. 6 Regulaminu.
Administrator uprawniony jest do usunięcia Konta Klienta, w przypadku nieprzestrzegania przez Klienta postanowień Regulaminu.
§ 4 Realizacja Umowy
Administrator dostarcza Klientowi Usługi niezwłocznie po zawarciu Umowy w sposób opisany na Stronie Internetowej.
Administrator zobowiązuje się, w ramach Umowy, dostarczyć Usługi zgodne z Umową.
W przypadku braku możliwości realizacji Usług w całości lub braku możliwości realizacji Usług w czasie przewidzianym na jego realizację, Administrator poinformuje o zaistniałej sytuacji Klienta.
W przypadku braku możliwości realizacji Usług jedynie w odniesieniu do części Usług objętych Zamówieniem, Klient zostanie o tym poinformowany przez Administratora i ma prawo anulować zawarcie Umowy w całości lub w części. Decyzję co do dalszego sposobu realizacji Umowy Klient przekazuje Administratora poprzez zwrotną wiadomość e-mail na adres Administratora. W takiej sytuacji Klient może wybrać: a) częściową realizację, co powoduje zrealizowanie Umowy w zakresie dotyczącym wyłącznie możliwych do wysyłki Usług. Umowa zostaje wówczas rozwiązana odnośnie niemożliwej do realizacji części Umowy. Administrator zostaje zwolniony z obowiązku realizacji Umowy w zakresie niemożliwych do dostarczenia Usług i jest zobowiązany zwrócić koszty, poniesione przez Klienta, w zakresie niemożliwej do realizacji części Umowy, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia przekazania Administratora decyzji przez Klienta zgodnie z tym ust. 6, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient; b) anulowanie całości Umowy, co powoduje rozwiązanie Umowy odnośnie całego przedmiotu Umowy. Administrator zostaje wówczas zwolniony z obowiązku realizacji Umowy w całym zakresie i jest zobowiązany zwrócić poniesione dotychczas przez Klienta koszty złożenia Umowy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia przekazania Administratora decyzji przez Klienta zgodnie z tym ust. 6, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
Usługi są udostępniane w najnowszej wersji, dostępnej w chwili zawarcia Umowy. Administrator poinformuje o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Usług z Umową, a Konsument powinien wówczas zainstalować tę aktualizację w rozsądnym terminie, w szczególności w czasie wskazanym przez Administratora.
Jakiekolwiek zmiany w Usłudze, inne niż niezbędne do zachowania zgodności Usługi z umową, mogą być wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach wskazanych w §13 ust. 2 Regulaminu. Konsument zostanie poinformowany z wyprzedzeniem o wprowadzanych zmianach. Administrator nie może dokonać zmiany Usługi Cyfrowej dostarczanej w sposób jednorazowy.
Jeżeli Klient nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Administratora zgodnie z ust. 7 powyżej, Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Usługi z Umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli: a) poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania; b) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Administratora.
§ 5 Odstąpienie przez Konsumenta od Umowy o dostarczenie Usług Cyfrowych
Jeżeli Klient jest Konsumentem, na podstawie Praw Konsumenta, przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, poniższych postanowień nie stosuje się.
Konsument może odstąpić od Umowy o dostarczenie Usług Cyfrowych bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem ww. terminu.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 Praw Konsumenta.
W przypadku odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą.
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można złożyć w dowolnej formie, pod warunkiem, że z oświadczenia wynika wola odstąpienia od Umowy, w tym na formularzu, którego wzór dostępny jest pod Regulaminem jako Załącznik nr 1, jak również na formularzu odstąpienia od Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Praw Konsumenta.
Administrator zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Usługi będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Usługi (o ile dotyczy).
W przypadku odstąpienia od Umowy, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, Administrator nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem treści, które: a) są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową, która stanowiła przedmiot Umowy; b) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z Usług Cyfrowych; c) zostały połączone przez Administratora z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; d) zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 8 pkt a-c, Administrator na żądanie Konsumenta udostępni mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie trwania Umowy. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Administratora nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie.
W przypadku odstąpienia od Umowy, Administrator może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Usługi, w szczególności poprzez zablokowanie Konta. Przepis ten nie ma wpływu na uprawnienia, o których mowa w ust. 9 powyżej.
§6 Reklamacje
Administrator ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Usługi Cyfrowej dostarczanej jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Usługi Cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia. Konsumentowi przysługuje uprawnienie do żądania naprawy lub wymiany Usługi Cyfrowej na wolną od wad, jak również obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy, o ile wada jest istotna.
W przypadku Usług Cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły Administrator ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Usług Cyfrowych, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
Domniemania określone w ust. 1 i 2 nie mają zastosowania, jeżeli: a) środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Administrator poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy; b) Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy ze Administrator, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Usług Cyfrowych z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
Po odstąpieniu od Umowy, Administrator nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem treści, które: a) są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową, która stanowiła przedmiot Umowy; b) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z Usług Cyfrowych; c) zostały połączone przez Administratora z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; d) zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 4 pkt a-c, Administrator na żądanie Konsumenta udostępni mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie trwania Umowy. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Administratora nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie.
Powyższe uprawnienia przysługują tylko Klientom będącym Konsumentami. W stosunkach między Administrator, a Klientem niebędącym Konsumentem rękojmia za wady jest wyłączona.
Reklamacje dotyczące Usług mogą być zgłaszane listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail Administratora wskazany w Regulaminie.
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko Konsumenta oraz dokładny opis i wskazanie okoliczności stanowiących podstawę reklamacji. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu Usługi.
Administrator, po otrzymaniu reklamacji, ustosunkuje się do niej i poinformuje Konsumenta o dalszym postępowaniu najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie za pośrednictwem poczty lub za pośrednictwem zwrotnej wiadomości e-mail.
W przypadku uznania reklamacji, reklamowana Usługa zostanie naprawiona. Jeśli nie będzie to możliwe, Administrator zwróci Konsumentowi równowartość ceny reklamowanej Usługi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia decyzji o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
W zakresie reklamacji Konsument może realizować uprawnienia przyznane mu przez Prawa Konsumenta m.in. za brak zgodności Usługi z Umową.
Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Konsumentowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie powszechnym właściwym miejscowo według przepisów kodeksu postępowania cywilnego oraz z uwzględnieniem bezwzględnie obowiązujących przepisów w zakresie praw konsumenta, w tym w zakresie wyboru prawa właściwego dla rozstrzygania sporów.
Dostarczenie Usługi niezamówionej przez Konsumenta następuje na ryzyko Administratora i nie nakłada na Konsumenta żadnych zobowiązań.
Administrator informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Usług, m.in. poprzez złożenie przez Konsumenta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 7 Dane osobowe
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 późn. zm.), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Administratorem danych osobowych jest Administrator. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie Internetowej.
Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania Umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Treści na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Po dostarczeniu Treści dane osobowe Użytkownika są przechowywanie w bazie Administratora na potrzeby archiwalne, w celu ewentualnej obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń związanych z Umową, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane te zostaną usunięte po upływie terminu przedawnienia roszczeń związanych z umową.
Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są również w celu wysyłki wiadomości e-mail, analizy statystyk związanych z wysyłanymi wiadomościami, segmentacji bazy. Na podstawie segmentacji wykonywanej przez Administratora, Użytkownik może trafiać do różnych grup odbiorców wiadomości email, które mają wpływ na zakres i zawartość treści wysyłanych przez Administratora. Użytkownik zawsze może zwrócić się do Administratora o informację w zakresie przynależności do poszczególnych grup oraz oczekiwaną przez siebie modyfikację w zakresie tej przynależności.
§ 8 Świadczenie usług drogą elektroniczną
Administrator jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawyo świadczeniu usług drogą elektroniczną. Niniejszy Regulamin stanowijednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ww. ustawy. Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem.
Rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu jest równoznaczne z zawarciem Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Dla współpracy z systemem informatycznym, którym posługuje się Administrator, Klient musi dysponować sprzętem i systemem spełniającym następujące wymagania techniczne: a) komputer z internetową przeglądarką www z włączoną obsługą plików „cookies; b) połączenie z siecią Internet; c) poprawnie skonfigurowaną pocztę elektroniczną.
Administrator zastrzega, że korzystanie z Usług określonych w niniejszym Regulaminie może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Klientom przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania. Administrator zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, który umożliwia korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na tę usługę, w szczególności przy wykorzystaniu technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej usługi, a także jednoznaczną identyfikację stron usługi świadczonej drogą elektroniczną. W razie planowanych przerw, modernizacji lub też w innych podobnych wypadkach, Administrator ma prawo powiadomić o nich Klientów poprzez udostępniony mu adres e-mail lub ogólnie na Stronie Internetowej.
Klienta obowiązuje zakaz: dostarczania treści o charakterze bezprawnym, działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami, korzystania ze Strony Internetowej w sposób zakłócający jej funkcjonowanie lub uciążliwy dla Administratora oraz innych Klientów.
Zgoda Klienta na korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną objętych Regulaminem może być w każdej chwili cofnięta.
Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia § 9 Regulaminu, przy czym termin na zgłoszenie reklamacji liczy się od momentu wystąpienia zdarzenia uzasadniającego złożenie reklamacji.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 9 Opinie
Każda osoba, która zawarła Umowę o świadczenie usług, może oceniać Usługi i dodać recenzję. Administrator sprawdza, czy dana recenzja Usług została dodana przez osobę, która faktycznie korzysta z Usług na podstawie Umowy i jeśli okaże się, że tak, wówczas Administrator akceptuje publikację recenzji Usług na Stronę Internetową.
Gdy recenzja Usług została dodana przez osobę, która nie zawarła Umowy oświadczenie Usług przez Stronę Internetową lub Administrator nie był w stanie zweryfikować zawarcia takiej Umowy, a zatem przypuszcza on, że recenzja takiej osoby może być nierzetelna, fikcyjna (niepoparta faktami, doświadczeniem, dowodami) lub wprowadzająca w błąd, Administrator decyduje nie publikować takiej recenzji na Stronie Internetowej.
§10 Zmiana Regulaminu
Regulamin obowiązuje od dnia 31.10.2024 roku.
Regulamin może ulec zmianie z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych. O zmianie Regulaminu i dacie, od której będzie obowiązywał zmieniony Regulamin, Administrator informuje, na co najmniej 14 dni przed datą wejścia w życie zmiany, przez umieszczenie na Stronie Internetowej wiadomości o zmianie Regulaminu oraz treści zmienionego Regulaminu.
Klienci, którzy dokonali Rejestracji i posiadają Konto Klienta, są informowani o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji o zmianie Regulaminu lub poprzez komunikat na Koncie Klienta.
Klientom, którzy dokonali Rejestracji i posiadają Konto Klienta, przysługuje prawo do wypowiedzenia Regulaminu. Klient może dokonać wypowiedzenia Regulaminu w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail o zmianie postanowień Regulaminu.
Wypowiedzenie Regulaminu przez Klienta, który dokonał Rejestracji i posiada Konto Klienta, równoznaczne jest z rezygnacją z posiadania Konta Klienta. Wypowiedzenie Regulaminu wiąże się dla Administratora z obowiązkiem usunięcia danych Klienta z bazy danych.
Niezłożenie przez Klienta, który dokonał Rejestracji i posiada konto Klienta, oświadczenia o wypowiedzeniu Regulaminu w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail o zmianie postanowień Regulaminu oznacza akceptację zmienionego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż każdorazowe logowanie się Klienta w celu złożenia Umowy odbywa się po potwierdzeniu przez Klienta zapoznania się z treścią Regulaminu aktualnego w dniu składania Umowy.
Wszystkie Umowy złożone przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Umowy przez Klienta.