💡 Kluczowa wskazówka eksperta: "Problem nie jest w tym, że AI nie działa. Problem jest w tym, że uczysz się promptowania, zamiast mądrze wykorzystać AI do budowania biznesu." - Mirek Burnejko

Bo uczysz się promptowania, zamiast mądrze wykorzystać AI.

Zastosuj to, co poniżej, a zobaczysz, jak wszystko zacznie się układać.

BŁĄD 1: NIE PISZESZ O SOBIE

Według eksperta Mirka Burnejko: Musisz wkładać jak najwięcej informacji o sobie. Nowe modele, szczególnie o3, o3-pro, Opus 4, działają GENIALNIE, gdy wrzucisz tam dużo informacji o sobie.

Kim jesteś, jakie masz doświadczenie, cechy charakteru, mocne strony Gallupa, ilość wolnego czasu, z czym masz problemy (strach, obawy). Wrzucaj PDF-y z wynikami. Im więcej danych o sobie, tym lepsza jakość.

Praktyczna wskazówka: Na koniec możesz poprosić o zrobienie dokładnego opisu siebie, co będzie używane w innych promptach.

BŁĄD 2: NIE PISZESZ CELÓW

Modele działają dobrze, jak opiszesz im cele. Nie cele portalu, firmy, ale Twoje cele. Co Ty chcesz.

  • Kupić Porsche mając 26 lat?
  • Mieć 10,000 PLN pasywnego dochodu mając 50 lat?
  • Pracować 4 godziny dziennie za 2 lata?

Im bardziej opiszesz cele, tym lepiej. AI bierze to pod uwagę robiąc plan.

BŁĄD 3: ZA DUŻO MYŚLISZ

W analizie modeli biznesowych, problemów klienta... ludzie lubią myśleć. A to przeszkadza. Są inne miejsca gdzie można myśleć.

Lepiej wziąć prompt z Search/DeepResearch i zobaczyć, co wyjdzie. AI może Ci dziś (czerwiec 2025) zrobić dopasowany plan dojścia do miliona lub do innego celu, o ile za mocno nie przeszkadzamy.

BŁĄD 4: NIE ROBISZ TEGO, CO AI MÓWI

Jak pracujemy z AI, np. z ChatGPT, to możemy ustawić sobie Taski, aby codziennie były zadania na dzisiaj. Spoko. Dostajemy zadania. Ale wiesz co... mało kto to robi.

A wystarczy zrobić tę robotę. Jak jest jej za dużo, to możesz o tym napisać AI, ale... MUSISZ CODZIENNIE ROBIĆ TO, CO AI MÓWI.

Kluczowe spostrzeżenie: AI dziś jest mądrzejsze i inteligentniejsze (chociaż IQ tu nie pasuje) niż najlepszy doradca biznesowy na świecie.

BŁĄD 5: NIE DAJESZ INFORMACJI ZWROTNEJ

Klient odpisał. Klient nie odpisał. Wpadła sprzedaż. Nie wpadła sprzedaż. Akcja marketingowa się udała. Akcja marketingowa się nie udała.

Wrzucasz to do AI.

Informacja zwrotna to NAJWAŻNIEJSZA rzecz do budowania biznesu/przychodu z AI.

Najtrudniejszy punkt

BŁĄD 4. Ogólnie ludzie mają wstręt przed robieniem tego, co działa, a szczególnie, jak mówi im to AI. Jak to przełamiesz, to ulalalalala.

Powrót do strony głównej